Service Garantie si Post-Garantie

Procedura service garantie si post garantie SoundMasters S.R.L

Procedura de preluare a produsului defect

Pregatirea produsului defect pentru preluare in service

Pentru a trimite in service un produs defect aflat in perioada de garantie, se va proceda dupa cum urmeaza:

– se verifica daca produsul mai este in garantie, in functie de data facturii, comparand perioada de garantie cu data curenta;

– daca produsul este in garantie, se verifica sa nu prezinte defecte estetice (mufe rupte, lichid curs, sigilii deteriorate sau indepartate; – daca aceste conditii nu sunt indeplinite, produsul va fi reparat in post garantie.

– se intocmeste un proces verbal de constatare din care sa rezulte:

datele clientului: numele complet, adresa, numar de telefon, e-mail;

datele produsului: codul produsului, seria produsului, documentele de achizitie ale produsului, defectul reclamat cat mai detaliat, aspectul estetic si starea ambalajului (original sau improvizat, cu sau fara elemente de protectie), precum si lista accesoriilor insotitoare.

Produsul se pregateste pentru transport prin ambalare in cutia sa originala sau una similara, astfel incat sa poata fi transportat in conditii de siguranta, impreuna cu toate accesoriile, factura de achizitie (in copie – originalul ramane la client), certificatul de garantie (in original) si procesul verbal de constatare a defectului; in cazul in care produsul nu are ambalaj original, se va specifica acest lucru in procesul verbal.

Procedura expediere colet

Comanda de ridicare prin serviciul de curierat Urgent Cargus, cu plata la destinatie.

AWB-ul va trebui sa fie listat si lipit pe colet intr-un poucher (plic transparent autoadeziv de plastic).

Procedura informare status produs

Dupa reparatie, produsul va fi trimis prin curier impreuna cu fisa de reparatie si cu mentiunea reparatiei facute in certificatul de garantie (unde este cazul).

Produsele nereparabile vandute clientilor vor primi o fisa de inlocuire semnata de service; Clientul fie va primi un produs nou fie se vor adresa magazinului de unde au achizitionat produsul pentru returul banilor, conform conditiilor de garantie.

Pentru informatii despre stadiul reparatiilor, se poate contacta service-ul la adresa: Strada Ciobanului 77-79, hala A3, Mogosoaia, Ilfov de Luni- Vineri 08:00- 15.30, 0740037777, [email protected]

Pentru produsele post-garantie, se informeaza in prealabil service-ul

Daca service-ul isi da acordul pentru preluarea produsului pentru reparare, se vor urma procedurile de mai sus, urmand ca la final sa fie refacturate ramburs catre client costurile de reparatie si transport. Daca exista produse in garantie trimise la service, dar sunt trecute la post garantie din motive obiective (lichid curs, socuri mecanice, mufe rupte, serii indepartate de pe produs etc.), atunci clientul va suporta costul expedierii, in cazul in care nu doreste reparatia contra-cost.

Cand produsul este scos din garantie din vina clientului, service-ul contacteaza clientul si-l informeaza despre decizia service-ului si costurile asociate cu aducerea la conformitate.

Daca clientul refuza reparatia, atunci produsul se intoarce nereparat si insotit de toate documentele, inclusiv raportul de service.

Suport tehnic:
E-mail [email protected]

Telefon: 0740.037.777

Sound Masters certificat garantie – fisier PDF



    Garantie:
    Data achizitiei:
    *Menționarea datei achiziției este esențială pentru aprobarea solicitării de reparație, dacă produsul este încă în perioada de garanție.






    Data ridicării:

    Termeni si conditii

    Suntem bucuroși să te anunțăm că am lansat un nou website, iar de acum înainte ne găsești pe soundmasters.ro!

    Te invităm să explorezi noua interfață și să descoperi cele mai noi lansări, oferte și noutăți.