TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE ALE
SITE-ULUI www.soundmasters.ro
Vă mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul și produsele noastre.
Vă rugăm să citiți cu atenție acest document, denumit în continuare ”Prezentul document”, ”Contractul”, ”Termenii și condițiile” împreună cu documentele menționate în cuprinsul acestuia.
Prezentul document reprezintă condițiile utilizării site-ului www.soundmasters.ro („Site-ul”) și plasării de comenzi prin intermediul site-ului.
Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi.
Vă rugăm să citiți și Politica de confidențialitate (pe care o poți regăsi aici (https://soundmasters.ro/politica-de-confidentialitate) și Politica privind utilizarea modulelor cookies (pe care o puteți regăsi aici (https://soundmasters.ro/cookie-policy-eu/) înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă.
Secțiunea ”Termeni și condiții”, reprezintă modul în care Sound Masters S.R.L. își desfășoară activitatea și ajută la definirea relației dumneavoastră cu site-ul nostru când interacționați cu serviciile noastre și cuprinde regulile care vor reglementa relația dintre dumneavoastră, în calitate de Client și noi, în calitate de Vânzător, precum și condițiile de utilizare a site-ului de către potențialii vizitatori sau clienți.
Documentul ”Termeni și Condiții” este întocmit în conformitate cu prevederile obligatorii stipulate de legislația aplicabilă, respectiv Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, O.U.G. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
- Introducere. Definirea noțiunilor utilizate
- Cine suntem noi?
Mai jos găsiți datele noastre de identificare:
Denumire | Sound Masters S.R.L. |
Sediul social | Str. Ciobanului 77-79, Hala A3, Mogosoaia |
Număr Registrul Comerțului | J23/1664/2007 |
Cod unic de identificare (CUI) | RO 14012331 |
[email protected] | |
Telefon | 0720.225.506 |
În cuprinsul prezentului document vom face referire la noi folosind denumirea oficială menționată mai sus sau sub denumirea de Sound Masters, „Vânzătorul”, „Prestatorul”, „Compania”, „Organizația”.
- Definirea noțiunilor utilizate
Vânzătorul sau Prestatorul – reprezintă societatea Sound Masters S.R.L., astfel cum ne-am prezentat anterior.
Client/Cumpărător – reprezintă orice persoană fizică, Vizitator sau Utilizator, în vârstă de cel puțin 18 ani, cu capacitate deplină de exercițiu sau orice persoană/entitate juridică, care își creează sau nu un Cont în Site şi efectuează o Comandă online. Prin Client/Cumpărător se înțelege și o persoană juridică care plasează o Comandă printr-o persoană fizică în numele acesteia. Persoanele majore care autorizează minori să folosească Site-ul, sunt răspunzători de întregul comportament al acestora pe Site și pentru toate acțiunile pe care minorii le pot întreprinde.
Produse – reprezintă orice bunuri/produse care sunt oferite Clientului/Cumpărătorului în vederea achiziționării, contra cost, prin intermediul Site-ului.
Contract – reprezintă înțelegerea la distanță (fără prezența fizică simultană) intervenită între Vânzător şi Client, cu privire la vânzarea/achiziționarea unuia sau mai multor Produse de pe site, prin plasarea unei Comenzi de către Client şi acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale şi a termenilor şi condițiilor pentru vânzarea online/comerțul electronic. Contractul se încheie, de regulă, în limba română.
Cont – reprezintă o interfață unică a site-ului nostru care presupune personalizarea unei secţiuni a site-ului prin introducerea unei adrese de e-mail şi a unei parole, secţiune care conţine diverse informaţii despre Client.
Comanda – reprezintă angajamentul exprimat prin intermediul site-ului de către Client de a achiziționa unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute în prezentul document și/sau agreate cu Vânzătorul printr-un mijloc de comunicare la distanță.
Utilizator – orice persoană care a creat un cont pe site.
Vizitator – orice persoană care accesează site-ul.
Site-ul – reprezintă site-ul www.soundmasters.ro, precum şi orice secţiune sau subpagină a acestuia.
Ceilalți termeni folosiți în prezentul document au înțelesul conferit de prevederile legale aplicabile.
- Politica de vânzare online
- Oricărui potenţial Client care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a achiziţiona de la noi unul sau mai multe Produse, cu respectarea acestor termeni și condiţii, îi este permis accesul la Site în vederea efectuării unei Comenzi.
- În cazul în care există erori în legătură cu prețul sau oricare alte detalii ale Produselor și ați plasat o comandă, vă vom informa prin e-mail sau printr-o altă modalitate de comunicare agreată, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare.
- Atunci când există o promoție sau campanie de orice tip în desfășurare, Produsele care fac obiectul vânzării în cadrul acesteia vor fi supuse termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii, pe care vi le vom aduce la cunoștință.
- Toate promoțiile sau campaniile prezentate pe site sunt valabile pe durata menționată, iar în cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor, acestea vor fi valabile în limitele stocurilor/locurilor disponibile sau pentru durata pe care noi o considerăm oportună pentru a ne atinge obiectivele.
- Nu garantăm disponibilitatea în orice moment a tuturor Produselor și ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.
- Orice întrebări sau nelămuriri pot fi adresate cu încredere la adresa de e-mail: [email protected] sau prin completarea formularului de contact, iar noi vă garantăm un răspuns în cel mai scurt timp.
- Comanda produselor și serviciilor
- Clientul își exprimă acordul de a intra într-o relație contractuală bilaterală cu Vânzătorul, prin plasarea unei comenzi online, care poate conține unul sau mai multe dintre produsele sau serviciile oferite pe site-ul nostru.
- Orice persoană fizică (care a împlinit vârsta de 18 ani) sau juridică poate plasa o comandă din meniul aferent Contului de client, care va facilita interacțiunea cu noi și vă poate aduce beneficii (promoții exclusive, reduceri, bonusuri etc.).
- Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături nu reprezintă rezervarea acestuia, iar o comandă va fi considerată validă și finalizată după parcurgerea tuturor etapelor din meniul Finalizare comandă și doar după confirmarea plății integrale a prețului produselor ori serviciilor pentru care ați optat. Prin finalizarea Comenzii, ne confirmați că toate datele pe care ni le-ați furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii și recunoașteți în mod explicit că respectiva Comandă implică obligaţia dumneavoastră fermă de a achita „suma totală de plată”. Orice altă modalitate a procedurii de achiziție nu va conduce la încheierea unui contract valabil, corelativ, noi nu vom avea obligația să livrăm respectivul produs ori serviciu.
- Vă aducem la cunoștință faptul că nu putem estima timpul necesar finalizării și furnizării produselor și/sau serviciilor care necesită informații suplimentare din partea dumneavoastră sau care presupun o personalizare a produselor/serviciilor deja disponibile.
- Comanda va fi considerată acceptată de către noi cel mai târziu odată cu livrarea în format fizic sau furnizarea în format electronic a Produselor comandate, iar în cazul unei comenzi neacceptate dar plătite, îți vom returna sumele transferate. Notificarea primită prin e-mail după efectuarea Comenzii, cu privire la preluarea respectivei Comenzi, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii de către noi.
- Clientul se obligă să nu comercializeze/revândă sau să distribuie produsele cumpărate prin intermediul site-ului, Produsele fiind destinate uzului personal, iar pentru situația unei utilizări profesionale există posibilitatea de a prezenta Clientului o ofertă personalizată de licențiere.
- Clientul este direct și complet răspunzător pentru încălcarea dispozițiilor prevăzute mai sus, iar în acest caz Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita Clientului diferența de sumă pentru fiecare Produs pe care l-a transmis mai departe indiferent că l-a modificat parțial sau nu, iar acest drept nu exclude posibilitatea Vânzătorului de a-și recupera integral prejudiciul suferit, prin orice modalitate recunoscută de lege, inclusiv prin contactarea respectivelor persoane unde regăsim documentele pentru a le solicita informații privind achiziția Produselor.
- Vânzătorul/Prestatorul va putea anula o Comandă plasată cu o notificare concomitentă sau ulterioară (o astfel de anulare nu atrage nicio răspundere din partea noastră) în următoarele cazuri:
- tranzacția nu este acceptată de banca emitentă a cardului (banca, care a emis cardul nu acceptă Tranzacția, în cazul plății online);
- b) procesatorul de carduri cu care colaborează vânzătorul nu validează sau invalidează Tranzacția (de exemplu, fie pentru că nu sunt fonduri suficiente, fie din alte motive, conform politicii procesatorului);
- finalizarea Plății nu se realizează în termenul indicat prin factura proformă, în cazul plății prin transfer bancar/internet banking;
- datele pe care le furnizează Utilizatorul/Clientul cu ocazia accesării Platformei sunt incomplete sau incorecte;
- utilizatorul/clientul nu confirmă Comanda atunci când este contactat de către vânzător în acest scop;
- vânzătorul consideră în mod rezonabil că prin accesarea Platformei şi plasarea Comenzii utilizatorul/clientul urmărește un scop ilicit sau care poate cauza orice fel de prejudicii Vânzătorului/Companiei, Afiliaților sau Partenerilor acestuia;
- oricare dintre termenii şi condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai.
- Prețul serviciilor și produselor, facturare și plată
- Prețurile Produselor afișate pe site sau comunicate Clientului sunt exprimate în Lei și includ T.V.A. și taxa de timbru verde, conform legislației în vigoare, așa cum vor fi afișate pe site și sunt considerate prețuri valabile pentru Produsele afișate pe site sau comunicate Clientului în momentul finalizării unei Comenzi. Nu sunt incluse cheltuielile ce privesc livrarea produselor, acestea fiind disponibile la înainte de finalizarea Comenzii, în funcție de cuantumul Comenzii și localitatea de livrare.
- Vânzătorul poate actualiza prețurile Produselor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele Produse.
- Prețurile nu includ cheltuielile de livrare decât dacă este specificat în mod expres acest aspect sau se oferă ca și bonus pentru comenzile mari.
- În cazul în care prețul nu este afișat, Clientul va avea posibilitatea de a cere o ofertă iar un operator va comunica prețul în cel mai scurt timp posibil.
- Prețul produsului comandat este cel afișat la data plasării comenzii.
- Prețul imprimat pe factură este același cu cel transmis de operatori în momentul confirmării comenzii.
- Modalitățile de plată sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.
- Pentru Cumpărătorii din București, plata se poate face cu numerar în showrom-ul nostru, prin transfer bancar în baza unei facturi proforma sau prin ramburs la domiciliul dumneavoastră.
- În cazul in care este necesară o plată parțială în avans în scopul asigurării unei comenzi cu livrare la o dată ulterioară, diferența de plată se va face la livrarea comenzii.
- Pentru produsele care nu se regasesc în stocul uzual al importatorului se percepe un avans de 30% din valoarea comenzi. În cazul în care Clientul – persoana fizica sau juridica – refuza produsul/produsele pentru care a platit avans și, implicit, refuză plata restului sumei aferente produsului/produselor comandate își asumă pierderea avansului și renunță la orice pretenție ulterioară directă sau indirectă la primirea acestuia.
- Pe baza informațiilor deținute de Vânzător și a celor furnizate de Cumpărător va fi emisă o factură pentru bunurile livrate. Totodată, coletul va fi însoțit de documentația prevăzută de lege pentru produsul/produsele comandat(e), după caz: certificat/declarație de conformitate, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare etc.
- Vânzătorul va emite factura aferentă produselor ori serviciilor achiziționate pe baza datelor de identificare pe care Clientul le va comunica, iar factura va fi livrată odată cu produsele ori serviciile comandate, pe e-mail-ul Clientului sau în Contul de client, aceasta fiind valabilă în acest format și chiar fără o ștampilă sau semnătură din partea emitentului.
- Pentru plata cu cardul nu vor fi aplicabile taxe suplimentare, iar Vânzătorul nu este responsabil pentru niciun alt cost suportat de Client în plus față de preţul Produsului achiziţionat incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer bancar ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea.
- Clientul va fi pe deplin răspunzător pentru orice fel de plată făcută din eroare, iar în aceste situații Vânzătorul va analiza situația și va decide punctual dacă se pot sau nu returna sumele de bani deja plătite, Clientul fiind singurul răspunzător pentru aceste plăți.
- Stocuri
- Produsele sunt comercializate în limita stocului disponibil.
- În cazul în care un anumit produs este indisponibil, Vânzătorul va informa Clientul în mod corespunzător, prin semnalizarea indisponibilității prin intermediul Site-ului.
- Pentru produsele care nu sunt momentan disponibile în stoc, se va comunica Clientului un termen de livrare estimativ sau/și (dupa preferința Clientului) produse alternative, disponibile în stoc sau care pot fi aduse în stoc în intervalul dorit de Client. Decizia de modificare a comenzii rămâne numai la latitudinea Clientului.
- Politica de retur
- Conform O.U.G. nr. 34/2014 Clientul/Utilizator are dreptul de a se retrage din prezentul contract în termen de 14 (paisprezece) zile, fără a preciza motivele și fără a suporta penalități.
- Perioada de retragere expiră după (paisprezece) 14 zile și se calculează începând cu ziua în care Clientul/Utilizatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de către Client/Utilizator, intră în posesia fizică a produselor.
- Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul/Utilizatorul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la decizia acestuia de a se retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail. Datele de contact ale Vânzătorului sunt următoarele:
Denumire | Sound Masters S.R.L. |
Sediul social | Str. Ciobanului 77-79, Hala A3, Mogosoaia |
Număr Registrul Comerțului | J23/1664/2007 |
Cod unic de identificare (CUI) | RO 14012331 |
[email protected] | |
Telefon | 0720.225.506 |
- În acest scop, Clientul/Utilizatorul poate folosi modelul de retragere atașat în Anexa nr. 1.
- Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să fie transmisă de către Client/Utilizatorul comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
- În cazul retragerii Clientului/Utilizatorului, Vânzătorul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la Client/Utilizator, cu excepția costurilor suplimentare determinate de alegerea de către Client/Utilizator a unei alte modalități de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vânzător, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul este informat cu privire la decizia Clientului/Utilizatorului de a se retrage din prezentul contract.
- Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de Client/Utilizator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.
- Costurile aferente serviciului de curierat, dacă respectiva comandă nu a beneficiat de transport gratuit, nu sunt returnabile.
- Livrarea standard se consideră livrarea oferită gratuit pentru comenzi mai mari de 200 de lei, TVA inclus.
- Rambursarea va fi efectuată folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul/Utilizatorul și-a exprimat acordul pentru o altă modalitate de rambursare, a oferit toate informațiile necesare și nu vor fi percepute comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
- Rambursarea poate fi amânată până la data la care Vânzătorul va primi înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul/Utilizator furnizează dovada că a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
- Pentru evitarea oricărui dubiu, condițiile dreptului de retragere se aplică doar Clienților/Utilizatorilor persoane fizice, definite de dispozițiile O.U.G. nr. 34/2014.
- Clientul/Utilizatorul va suporta costul direct al returnării produselor și este responsabil de integritatea produsului până la intrarea în posesia magazinului.
- Clientul/Utilizator este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
- La solicitarea Clientului/Utilizatorului, Vânzătorul poate recomanda Cumpărătorului achiziționarea altui produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele solicitate în prima comandă.
- Comanda inițială va fi anulată la data confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.
- Nu pot fi returnate produsele care:
- au făcut obiectul unei comenzi speciale;
- au fost distinct personalizate la cererea Clientului/Utilizatorului;
- au fost confecționate după specificațiile Clientului/Utilizator (de exemplu: nuanțarea produsului în culoarea dorită de Client/Utilizator);
- prezintă urme de lovire, deteriorare, uzură;
- au fost desigilate și nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile și eticheta integre;
- sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare;
- produsele care se pot deteriora sau expiră rapid;
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;
- produse care sunt inseparabil amestecate cu alte elemente.
- Nu se accepta retururi pentru produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 72 de ore de la recepționarea produsului).
- Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervăm dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenșa de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand, ce va fi reținută din prețul plătit de Client pentru produs, sau, la optiunea Clientului, ii vom re-expedia produsul, pe cheltuiala sa.
- Vânzătorul va suporta cheltuielile de retur dacă acesta îi este imputabil (de exemplu, produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia etc.).
- Pentru alte informații legate de returul produselor vă rugăm sa ne contactați prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail: [email protected]
- Program de lucru, livrări, termene
- O comandă poate fi plasată în orice moment, dar perioada de procesare este de Luni până Vineri în intervalul orar 8.00 – 15.00, exceptând sărbătorile legale.
- Produsele disponibile în site-ul/magazinul online pot fi livrate prin curier, în aria specificată.
- Termenul de livrare pentru produse este de 72 ore din momentul confirmării livrării.
- Livrările fizice se efectuează door to door, prin curierat rapid – serviciu externalizat deci independent de vânzător.
- Pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii, iar în acest caz vânzătorul nu își asumă nicio răspundere în numele firmelor de curierat.
- Vânzătorul își asumă responsabilitatea în privința livrării produselor comandate de Cumpărător. Riscul pieirii bunului se transferă la Cumpărător în momentul predării efective a bunului.
- Livrarea Produselor se va face exclusiv în format electronic prin furnizarea unui cod, link de descărcare sau altă metodă pe care o punem la dispoziție și pe care ți-o vom comunica pe e-mail/în Contul tău de Client.
- Obligațiile Cumpărătorului
- Cumpărătorul are următoarele obligații:
- să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre entitatea sa atunci când acestea i se cer, în caz contrar existând posibilitatea refuzării comenzilor;
- să accepte soluționarea eventualelor probleme în termen de 30 (treizeci) de zile de la data sesizării acestora printr-un e-mail adresat vânzătorului;
- să accepte Termenii și Condițiile Vânzătorului odată cu plasarea comenzilor și să achite contravaloarea produselor prin metodele puse la dispoziție, la momentul plasării comenzii.
- Obligațiile Vânzătorului
- Vânzătorul are următoarele obligații;
- să pună la dispoziția utilizatorilor gratuit informații profesionale cu privire la produsele și serviciile sale.
- Conținutul publicat în magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor și documentația tehnică aferentă acestora și afișate pe site sunt puse la dispoziție de către producători și furnizori.
- Imaginile produselor sunt afișate cu titlu de prezentare, însă în funcție de lotul în care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi.
- să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
- să livreze produsele în cel mult 30 (treizeci) de zile de la confirmarea livrării, dacă acestea sunt în stoc;
- să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea „Politica de Confidențialitate” și „Politica cookies”, care se regăsesc de asemenea pe site-ul companiei vânzătorului.
- Garanții
- În conformitate cu dispozițiile legale în vigoare, Clientul declară că înțelege și este de acord cu faptul că în cazul produselor electronice/digitale care presupun acces imediat nu va beneficia de garanție legală.
- Vânzătorul garantează că produsele livrate sunt originale, sigilate (în forma în care provin de la parteneri) și însoțite de factură fiscală, chitanță (eliberată de administrator/vânzător sau firma de curierat) și, după caz, certificat de garanție (pentru produsele care necesită garanție).
- De asemenea, Vânzătorul oferă garanție, potrivit certificatului de garanție aferent, accesibil aici: https://soundmasters.ro/wp-content/uploads/Certificat-garantie-Sound-MAsters_18-aug_2022.pdf
- Calitatea Produselor comercializate este garantată pe perioada înscrisă pe ambalaj, în condițiile respectării prescripțiilor de depozitare și transport.
- Pentru orice reclamație sau sesizare vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: [email protected]
- Dreptul de proprietate intelectuală
- Toate drepturile de autor asupra produselor de pe site aparțin Sound Masters.
- Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Sound Masters, includerea oricărui conținut în afara pachetului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Sound Master, decât cu acordul scris expres al Sound Masters acesta din urmă rezervându-și dreptul de a recupera orice fel de prejudiciu cauzat (direct, indirect, prezent și viitor) prin orice mijloace puse la dispoziție de prevederile legale.
- Clientul înțelege faptul că pot exista situaţii în care Sound Masters nu deţine drepturi de proprietate sau unele drepturi de proprietate intelectuală, industrială sau comercială cu privire la anumite fişiere, poze, materiale etc. publicate pe site, beneficiind doar de un drept de utilizare a acestora, iar indiferent de situație, Clientul nu are permisiunea să comercializeze, să redistribuie sau să reproducă aceste materiale, nici să le decompileze sau să modifice structura, fără acordul prealabil al Sound Masters.
- Răspunderea Vânzătorului, limitări și excluderi
- Vânzătorul nu este răspunzător în situația în care Clientul furnizează informații sau date greșite ori incomplete, Clientul fiind singurul responsabil de acuratețea acestor informații, iar în acest sens Clientul declară că este de acord și înțelege faptul că o mare parte dintre funcțiile site-ului nostru sunt automatizate iar rezultatul final depinde exclusiv de informațiile pe care acesta le furnizează Vânzătorului sau le introduce în sistem.
- Vânzătorul nu este răspunzător pentru:
- deciziile Clientului ca urmare a mesajelor pe care le promovează un partener sau un afiliat sau deciziile pe care Clientul le ia ca urmare a informațiilor pe care le regăsește în site, indiferent că sunt scrise sau nu de experți recunoscuți în domeniul lor;
- inexistența furnizării sau furnizarea incompletă de către Client a unor informații care să poată fi verificate.
- Acceptarea condițiilor și răspunderea Utilizatorului sau Clientului
- Utilizatorul sau Clientul declară că înțelege și acceptă că este interzisă utilizarea Site-ului în următoarele modalități sau pentru următoarele scopuri:
- cu încălcarea Termenilor și Condițiilor;
- cu încălcarea, în orice modalitate, a prevederilor legale aplicabile sau prin modalități care pot conduce la încălcarea, în orice modalitate, a prevederilor legale aplicabile;
- în orice modalitate prin care se acționează în contul și pe seama altei persoane, în special prin utilizarea de nume false, adrese de email false, numere de telefon false etc.
- pentru lezarea dreptului la imagine;
- pentru promovarea sau ascunderea activităților cu caracter ilegal sau imoral;
- pentru a reproduce, în orice fel, interfața site-ului, în vederea inducerii în eroare a utilizatorilor, clienților sau potențialilor clienți pe care noi îi avem;
- pentru a obține acces neautorizat la datele pe care vizitatorii sau clienții noștri ni le-au furnizat în mod voluntar;
- pentru a introduce în sistem programe sau linii de cod malițioase;
- pentru a solicita informații, produse ori servicii ilegale ori pentru a solicita informații care să acopere o activitate ilegală;
- pentru a obține acces la diferite secțiuni sau subsecțiuni ale site-ului sau la produsele ori serviciile oferite de către noi utilizând proceduri ilegale;
- pentru a obține produse ori servicii în scopul revânzării.
- Sesizări și reclamații
- Clienții/Utilizatorii ne pot contacta în general la adresa de e-mail sau prin formularul din secțiunea „Contact” pentru orice nelămuriri, probleme, sesizări sau reclamații în legătură cu Produsele, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor.
- Sesizările astfel recepţionate vor fi soluționate de noi în maxim 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.
- Datele cu caracter personal
- Prin utilizarea Site-ului, Clientul/Utilizatorul înțelege că Vânzătorul va prelucra date cu caracter personal, aceste date urmând să facă obiectul prelucrării în conformitate cu şi pentru scopurile prevăzute în cuprinsul Politicii de Confidențialitate, care completează aceşti Termeni și Condiții.
- Forța majoră
- Nici Vânzătorul și nici Clientul nu răspund de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător, total sau parțial, a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forță majoră, așa cum este definită de lege.
- Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.
- Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părțile au dreptul să-și notifice încetarea de plin drept a prezentului contract, fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.
- Notificări
- Utilizatorul este de acord ca toate comunicările efectuate în baza prezentului document să aibă loc prin intermediul poștei electronice la adresa comunicată de acesta în site, consimțind că o astfel de comunicare este validă prin simpla dovadă din partea Vânzătorului/Prestatorului privind trimiterea comunicării. Prestatorul are dreptul să folosească și alte metode de transmitere (prin poștă, curier sau prin intermediul executorilor judecătorești) a comunicărilor sale către Utilizator.
- Părțile convin că toate comunicările în legătură cu prezentul Contract se vor efectua la următoarele adrese:
- Pentru Utilizator – la adresa de e-mail menționată în prin intermediul Platformei;
- Pentru Vânzător– la următoarea adresă electronică [email protected]
- Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor
- Prezentul document reprezintă un contract legal încheiat la distanță, acceptat prin simpla lui bifare și este supus legii române.
- În cazul în care nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile se vor adresa instanțelor judecătorești competente conform legii române.
- Clauze specifice
- Obligația noastră nu este o obligație de rezultat, ci una de diligență, ceea ce înseamnă că vom face tot ce putem ca să livrăm Produsele sau Serviciile, însă nu putem garanta executarea acestora, iar Clientul declară că este de acord în mod expres cu acest lucru.
- Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru accesarea link-urilor pe care le găsește în site și nu garantează că platforma nu are bug-uri sau viruși și nu este răspunzător pentru eventualele întreruperi temporare, parțiale sau totale ale platformei, iar acest lucru nu dă dreptul la o compensație pentru Client/Utilizator.
- Limba prezentelor Termeni și condiții este limba română.
- Modificări/completări/actualizări ale documentului
- Este posibil să fie necesar să revizuim în viitor acești Termeni și Condiții. În cazul în care modificăm Termenii și Condițiile, vom publica Termenii și Condițiile revizuite pe Site și vom semnala versiunea actualizată modificând data „Ultimei actualizări” din partea de sus a Termenilor și Condițiilor. După data la care Termenii și Condițiile actualizate intră în vigoare, accesarea Site-ului va reprezenta acceptarea de către dvs. a respectivilor Termeni și Condiții actualizate.
ANEXA NR. 1
FORMULAR DE RETRAGERE DIN CONTRACT
Către,
Sound Masters S.R.L.
E-mail: [email protected]
Telefon: 0720.225.506
Subsemnatul/a __________________, e-mail__________________, nr. de telefon __________________, nr. de comanda __________________,, prin prezenta notificare vă aduc la cunoștință intenția mea/noastră de retragere din contractul referitor la vânzarea online a produselor (dacă se dorește returnarea doar a unor anumite )_______________________________________________ .
Produsele/serviciile au fost comandate la data de __________ și primite la data ______________ .
Data _____________
Semnatura (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) _______